Soita, chattaa, lähetä sähköpostia tai keskustele kasvotusten. Kysy mitä vain!
Teksti: Ari Liimatainen
Seniori-info lupaa entistä sujuvampaa ja helpompaa palvelua ikääntyneille helsinkiläisille ja heidän omaisilleen. Neuvontaa saa verkossa nyt myös chatin kautta.
Tarvittaessa asiakas voi tunnistautua chat-keskusteluun pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella, jolloin häntä voidaan neuvoa henkilökohtaisissa asioissa.
Chat-keskustelua on tarjolla verkossa arkisin kello 9-15 Seniori-infon sivuilla. Palvelu toimii myös matkapuhelimella.
Palvelua vanhaan tapaan
Seniori-infon palveluneuvojat vastaavat arkipäivinä kello 9-15 puhelimitse numerossa 09 310 44556. Jos puhelinnumero on varattu, työntekijä soittaa takaisin viimeistään seuraavana arkipäivänä. Soitto maksaa tavallisen puhelun hinnan.
Sähköpostissa neuvoa voi kysyä osoitteesta seniori.info@hel.fi. Sähköposti ei ole suojattu, joten siihen tulee lähettää vain yleisiä kysymyksiä, ei henkilötietoja.
Palvelua luvataan myös kasvokkain. Seniori-infon toimipiste on Kampissa, os. Malminkatu 3 F. Vahtimestari ottaa asiakkaan vastaan ja pyytää työntekijän paikalle. Ajanvaraus on mahdollinen puhelimitse, chatissa tai sähköpostilla.
Tiistaisin klo 8-12 Seniori-infon työntekijä on tavattavissa Vuosaaren terveys- ja hyvinvointikeskuksessa sekä keskiviikkoisin klo 8-12 Kalasataman terveys- ja hyvinvointikeskuksessa.